شهید آوینی
 
ممانعت از ورود مسئولان ستاد احمدی‌نژاد به وزارت كشور
 همزمان با فراگیر شدن اخبار برتری محمود احمدی‌نژاد كاندیدای اصولگرای انتخابات بر هاشمی رفسنجانی، از ورود مسئولان ستاد انتخاباتی وی به وزارت كشور ممانعت به عمل آمد. 

ابوالحسن فقیه قائم مقام ستاد انتخاباتی احمدی نژاد با بیان این مطلب گفت: ‌سه تن از مسئولان ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد كه قصد داشتند جهت رسیدگی به دلایل تعلل مسئولان وزارت كشور در بیان برتری احمدی‌نژاد در ستاد انتخابات وزارت كشور حضور پیدا كنند، به دلیل ممانعت صورت گرفته امكان حضور در ستاد انتخابات را پیدا نكردند.

وی با تاكید بر اینكه براساس اخبار قطعی احمدی‌نژاد منتخب اول مردم ایران شده است، تصریح كرد: وزارت كشور با انگیزه‌های خاص در اعلام نتایج اقدام به جنگ روانی كرده كه امیدواریم مسئولان این وزارتخانه با ترجیح منافع ملی به اعتقادات حزبی به صیانت كامل از آرای مردم بپردازند.

عضو شورای مركزی جمعیت ایثارگران اضافه كرد: در گفتگوهایی كه اعضای ستاد دكتر احمدی نژاد با برخی از مسئولان وزارت كشور داشتند آنان نیز صراحتاً با اذعان به برتری دكتر احمدی نژاد در انتخابات از این مساله ابراز شگفتی می‌كردند.

قائم مقام ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد با تبریك به ملت شریف ایران و تشكر از آنان به دلیل خلق نمودن این شگفتی، خواستار خودداری وزارت كشور از بازی با افكار عمومی و مردم شریف سراسر كشور شد

منبع:خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo