شهید آوینی
 
جلیلی مسوول روابط عمومی جشنواره شعر رضوی خراسان:
جشنواره «شعر رضوی» در تمام سنین و گونه های شعری برگزار می شود
دومین «جشنواره شعر رضوی» در دو موضوع امام رضا (ع) و آزاد برای تمام سنین و گونه های شعری در شهر مشهد برگزار می شود .

"مهری جلیلی" مسوول روابط عمومی جشنواره شعر رضوی با اعلام این خبر در گفت و گو با خبر نگار ادبی مهر ، افزود : این جشنواره دارای دومرحله شهرستانی و استانی است که در مرحله استانی تنها آثاری ارزیابی می شوند که از طریق یکی از جشنواره های شهرستانی در شهرهای استان خراسان به مرحله استانی راه یافته باشند .
وی تصریح کرد : در مرحله شهرستان در هر شهرستان به هشت نفر جوایزی اهدا خواهد شد و در مرحله استانی علاوه بر این که  به کلیه شاعران راه یافته به مرحله استانی جوایزی داده می شود  آثارآنان  در دومین مجموعه " صحن آفتاب" چاپ و به دوازده نفر شاعر برترنیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 شناسایی ، جذ ب و پرورش استعداد های شعری در استان خراسان / معرفی هرچه بیشتر شعر و رسالت آن به عنوان یک شاخص تکامل احساس ، اندیشه و عواطف انسانی / ترویج فرهنگ ولایی  و شیعی در زمینه معرفی الگو های شایسته انسانی برای زنان و مردان جامعه اسلامی / انعکاس ویژگیها و مناقب شخصیتی ، اخلاقی ، اجتماعی ، علمی و سیاسی ائمه اطهار به خصوص امام رضا( ع ) از اهداف این جشنواره است .
گفتنی است علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستانهای خود در سطح استان  مراجعه کنند . 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo